۵ پاسخ

اگه رفلاکس داره هیچ قطره با عصاره نعناع حالشو خوب نمیکنه. باید دارویی با عصاره شوید بهش بدی. فقط شربت کامی کالم بده . عالیه اب رو اتیش.

بچه های من با کولیف آروم میشدن خیلی خوبه روزی ۴بار بهشون میدادم روزی ۴بارم یه قطره چکون پر شربت رازیانه ایرانی میدادم موقعی هم ک اذیت نیست بهش بده

قطره اینفاکول خوبه

گل گریپ بده
خیلی خوبه

ببر دکتر اون بهت بگه

سوال های مرتبط