اگه رفلاکس داره هیچ قطره با عصاره نعناع حالشو خوب نمیکنه. باید دارویی با عصاره شوید بهش بدی. فقط شربت کامی کالم بده . عالیه اب رو اتیش.
بچه های من با کولیف آروم میشدن خیلی خوبه روزی ۴بار بهشون میدادم روزی ۴بارم یه قطره چکون پر شربت رازیانه ایرانی میدادم موقعی هم ک اذیت نیست بهش بده
قطره اینفاکول خوبه
گل گریپ بده
خیلی خوبه
ببر دکتر اون بهت بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.