کلاس تغذیه کمکی سایت مادر و کودک ایران رو ببین
منم بچه سوممه، لعاب برنج هیچ فایده ای نداره، با پوره سیب پخته شده شروع کن، فرنیوه های آی بانو هم خوبه، حریره بادومم خوبه، پوره هویج پخته هم بعدش شروع کن
گلم خیلی زوده میگن بهترین زمانش حتی واسه بچه رفلاکسی از دوهفته بعد از تموم شدن ۴ماهگیه
با لعاب برنج شروع کنید پنج روز بعد فرنی آرد برنج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.