میشه آدری جای که چله بری کردین رو بدین
ولی من اوایل نمیدادم اعتصاب اینا کرد شیر نخورد دادم
من نیم ساعت میخوابه باید پستونک دهنش باشه در میاد گریه میکنه یدونه قبلا داشت اونو نگرفت چنان گریه میکرد موقع خواب که نگم ولی نمی خوابید یکی دیگه گرفتیم من تو گهواره دیدم نوشته بودن سرشو قیچی کنی هوا میره دهنش دیگه خودش نمخاد
اوایل چند تا مک کیزد میداد بیرون، اما جدیدا نگه میداره
الان زوده بزار بخوره دل دردشو تسکین میده من ۶ماهگی گرفتم ازش خیلی راحت ولش کرد چون غذا کمکی شروع میکردم هر وقت هم پستونک میخاس ممه میدادم بهش
برای منم عادت کرده مخصوصا برای خواب.اما دوست دارم ازش بگیرم. چون همش تو دهنش نگه میداره و نمیندازه بیرون.وقتی هم می افته، گریه میکنه .
سخته خیلی سخته انگار نمیشه
چرا میخوای بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.