والا من دخترم دوسالش بود خودش ديگه نخورد
از نظر منم اذيت نكن بچه رو
پستونك آرامش ميده
باعث ميشه خواب راحتى داشته باشن
خواهش میکنم عزیزم حتما خوشحال میشم بتونم کمک کنم
پسر من تو ۷ ماهگی میذاشتم روپام دوتا تاب میدادم ، بدون پستونک، میخوابید
منم دیگه بهش ندادم
بدون دردسر ترک کرد😁
الان دخترخالمم هم بچه ی ۷ماهه داره ، شب رفته خونه ی مامانش بخوابن پستونکو یادش رفته برداره
یه شب بچه نق زده ولی از فرداش دیگه نخورده و ترک کرده 😆
۱ سال و ۶ ماهگی گرفتم چند روز اول موقع خواب اذیت شدن دیگه کامل فراموش کردن به نظرم بعد یک سال بگیر که خوابشون درست شده باشه هم کوچیکترن زود فراموش میکنن هر چی بزرگتر بشه سخت تر میشه و وابستگی بیشتر
و به نظر من اول شیر شر رو قطع کن بعد پستونک ترک بده چون وقتی میخوای شیر شب رو قطع کنی پستونک کمک میکنه شبا که واسه شیر بیدار شه شیر نمیدی پستونک میخوره
من اینکارو کردم و از ۶ ماهگی شیر شب رو قطع کردم هم دیگه خوابشون بهتر شد هم اینکه خودم خواب کامل و بهتری داشتم این تجربه ی من بود
خوشبحالتون چرا بچه من نگرفت
خودش ب مرور زمان میندازه
۲سالگی دوازده روزه ازش گرفتم خیلی بیقراره همش گریه میکنه مث ادمای معتاد شده ترک براش سخته
پسرم خودش دیگه کمتر پستونک رو میگیره رفتم سایز ۶تا۹ماه براش گرفتم خداروشکر انگار خیلی خوشش نمیاد ازین جدیده😀
من گذاشتم ۶ ماهگیش کمش کنم فقط تو مواقع خاص بدم که دیگه تا ۱ سالگی هروقت ول کرد.ولی بعدش قطعا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.