۴ پاسخ

بله من زدم .از عوارض واکسن نیست اینایی که شما گفتین
احتمالا کبدشون چرب بوده از قبل و آنزیم های کبدی بالا بوده

نه بابا این عوارض آمپول نیست...من زدم چندبار

اره من زدم ۱۲روزبعد پریودشدم

حالا اینا از عوارضشه بنظرتون یا نه

سوال های مرتبط