خوبه. یعنی از ۹۰ تا بچه بهتره وزن بچت. نرمال. تو خو ۱۶۰۰ ورن بچت خاهرم خو ۳۰ هفته بچش ۲۸۰۰ بود ۴ کیلو بدنیا اومد
کلا صدک بین ۱۰ تا ۹۰ خوبه
بالای نود باید بررسی بشه شاید دیابت داری به دکترت نشون بده حتما
خوبه دیگه عزیزم چرا باید بد باشه.معمولا هر چی صدک بالا تر باشه نرماله.مگه اینجوری نیس؟
چند کیلو بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.