۲ پاسخ

اگه تامین اجتماعی دو سوم حقوق مرخصی زایمان بهت میده میتونی شکایت کنی و حقوق کامل بگیری
ایتا پیام بده راهنمایی کنم
@nm0204

یعنی چی منظورت چیه ؟

شما بری بگی دسته چک میخام یسری مدارک شغلی و یسری مدارک محل سکونت ازت میخان

ما اگه مدارک خیلی غیر مرتبط با منطقه باشه دسته چک‌نمیدیم

باید محل کارت یا محل زندگی سمت همون شعبه باشه

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی