۱۲ پاسخ

۳/۶۰۰ بود بچم صفر هم براش بزرگه هنوزم ۲۰ روزشه باز صفر تنشع

من ۳۴۰۰ گفتن ۳۷ هفته توی سونو
۳۸ هفته ۳۲۰۰ دنیا اومد

نه بابااونایی ک بچه دارشدن بپرس درهرحال اولش صفرومیخان همه

دختر من ۳۷۰۰بود سایز صفر ی هفته هم تنش نکردم

بعد چهار کیلو میخای طبیعی زایمان کنی؟!

۴۰ هفته بمونی وزن بچه بالاس خطرناک نیست برای طبیعی؟؟ اخه منم همین مشکل دارم میگم وزن بچه بالا باشه طبیعی سخت میشه و حتی خطرناک برای بچه

ببین بعضی سایزا حتی قواره هاشونم فرق میکنه من سایز دو یه لباسی رو کنار سایز یک گذاشتم اندازه هم

هنو صفر هم براش بزرگه

سایز 1 ببر
بچم 3/500 بود صفر تنش نشد

بچه من ۳۷هفته دنیا اومد ۳۷۰۰ بود
صفر یکم بزرگ بود براش قدشم بلند بود بازم یه یکم پایین شلوارشو تا زدیم و آستین پیرهنشو
سایز یک برا بچه های بالا ۵کیلوعه

سایز یک خوبه، اندازش میشه

سایز۱بخر

سوال های مرتبط