۵ پاسخ

پرو بستنی بخور

من فقط قند صبحگاهم بالا بود گفت شیرینی صنعتی اصلا نخور و از ساعت ۸ شب به بعد میوه و چیزای نشاسته دار نخور
قندم اومد روی ۸۴

یکم توت فرنگی و موز رو بذار یخچال یخ بزنه،با دو قاشق شیر بریز تو مخلوط کن،من واسه پسرم که نینی بود درست میکردم با چنگال له میکردم چون حجمش کم بود،خیلیییی خوشمزس،دو سه قاشق بخوری قشنگ هوستو میبره،میتونی یکم شکلات تلخم روش رنده کنی

من زیر 100 هست 3تا متفورمین میخورم روزی رعایتم میکنم

بله رژیم نگیری ک فایده نداره

سوال های مرتبط