نه دیگه از این ببعد فقط واسه واکسن ها میری
آتلیه ی آنلاین نیل آی با انواع ادیت عکس های کودک و نوزاد با هر مناسبتی(ماهگرد؛ تولد؛ دندونی؛ روز دختر یلدایی و..) و هچنین عکس بارداری و دونفره و خانوادگی در خدمت شماست. قیمت بسیار مناسب با بالاترین کیفیت09043693316 روبیکا
نهه نباید بری
بهداشت ب دردی نمیخوره فقط دکتر متخصص 🤌
فقط موقع واکسن ها مراقبت داره
درست گفته دیگه موقع واکسن ۴ ماهگی میبری
درست گفته سه ماهگی مراقبت نداره
اصولا تا یکسال هر ماه باید برن چکاپ قد و وزن و دور سر. توی کارت واکسن نوشته دقیقشو
منم دو ماهگی بردم گفت دیگه چهارماهگی بیا برا مراقبت ، سه ماهگی نیاز نیست
نه دیگه ،از این ببعد فقط واسه واکسن باید ببری
قبلا بود الان نیس دوماه یباره، من میبرم دکترش هرماه بهداشت فقط میگم واکسن بزنه
منم سه ماهگی نبردمش گفت چهارماهگی بیارش
اگه قد و وزن خوب باشه نه مراقبت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.