مامانا فشار خونم 12,9 روی 8,9 هست زیاده؟؟

۲ پاسخ

برا منم اینجوری دکترم گفت تا سیزده نرمال

بله زیاده
البته بستگی داره همیشه رو چند باشه

سوال های مرتبط

مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان علی و پارمیس مامان علی و پارمیس ۱۰ ماهگی