۱۴ پاسخ

دیگه گهواره واسشون کوچیکه راحت نیستن داخلش...دخترمنم توگهواره میزاشتم نمیخابیددیگه روتشک میزارم بخابه

بچه های من روی زمین روزا میخوابن من وسطشون میشینم پیش پیش میکنم پسونکم میدم میخوابن🥲

من نمیخوابونم کلا یه بار که گریه کرد برا خواب

لابد گلم دلشون بازی میخواد خسته نیسن باید بازی کنن بیرون برن هوا بخوره سرو صورتشون خسته بشن بزور نخوابون گناه دارن

وااای خدا به دادت برسه
من با یه دونه درگیرم
اینم نمیخابه
تو گهواره که جا نمیشه
روی پا گریه می‌کنه
مگه تو سینه بخوابه

عزیزم من اهنگ میزارم میرقصم تا چرت میزنه بعدش میزارم ننو😂😂

من ننو رو توی هشت ماهگی جمش کردم غلت میزد ترسیدم بیفته الان اصلن بنظرم راحت نیستن بذارین توی تخت غلت بزنن خواب برن ی چی مثل بیسکوییت یا نون هم بدین دستشون تا سرگرم باشن چرتشون میگیره خواب میرن

روپابزار

گرمشون نیست پتو و داخل گهواره

وای خدا قوت بهت واقعا

من تا ۵ ماهگی روی پا میخوابوندم، بعد دیدم اگه اینجوری ادامه بدم پا و کمر نمیمونه برام.
الان عادت کردن به بغل میخوابن، پستونک میذارم دهنشون، کمرشونو ماساژ میدم یا چند تا میزنم پشت کمرشون، میخوابن.
البته واقعا باید خوابشون بیاد که بخوابن، وگرنه خیلی مقاومت میکنن

من یه بار دخترم اینطوری میکرد بعد تا سه شب اذیت کرد هم منو هم همسرم رو جفتمون کلافه شده بودیم بعد من دخترمو گرفتم بغلم خوابیدم رو تخت دخترم رو هم خوابوندم جفتم باباشم خوابید اونور دخترمون من برا دخملی لالایی میخوندم باباش هم شیر میداد بهش دیگه خوابید

بزار وسط پتو تکون بده
من تو بغلم راه میرم یا تکون میدم میخابن

عزیزم اگه ادیت بارداری نوزاد کودک خواستی روبیکا بهم پیام بده نمونه کار بفرستم آتلیه آنلاین دارم09043693316

سوال های مرتبط