مامانا زایمان سزارین یا طبیعی ؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

ایشالله سزارین

برای من هنوز نگفت ولی طبیعی دوس دارم

من سومین سزارینم حساب میشه.هرکدوم دردای خودش رو داره

طبیعی

من سزارین دوست دارم ولی مجبورا طبیعی میارم بچه اولمم طبیعی بود

وای امروز یه تجربه طبیعی خوندم از یه مامان قطعا سزارین

هیچکدام هرچی مجبور شم😂

طبیعی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان ماریا مامان ماریا ۹ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد