بچه ها خیلی پر نیس ؟



فرزند پروری پوشک شیر

تصویر
۱۷ پاسخ

چشات گرده باید کم میزد گوشه شو پر زده بد دیده میش

اینکه پره یا نه نمی‌دونم ولی چشم و ابروت خیلی خوشگله ماشاالله 😍😍

اتفاقا خیلی خشگل شدع

منم مدل والیوم گذاشتم آنقدر سبک و قشنگه که نگم قبلا کاشت میکردم آنقدر بد بود که نگو

خیلی پره من نجرال دوس دارم مثل این

تصویر

وای چجوری این همه مژه تحمل میکنید من احساس میکنم روی چشام سنگ گذاشتم

فرم چشات گرد شده.خیلیم گرد شده

چشمات درشته بنظرم باید نچرال تر میزدی اینطوری خیلی درشت دیده میشن

باید از وسط ریزتر میزد چشات کشیده بشه ولی بد هم نشده

چه خوب شده مبارکه عزیزم

اره یکم‌پرن ولی ب چشمات میاد چون فاصله چشمو ابرو داری بعد ابروهاتم پره قشنگن مبارکت باشه عزیزم

مبارکه گلم خیلی قشنگه

اگر اکستنشن کردی خوبه چون چند روز دیگه از این سبک تر میشه

خیلی قشنگ شدههههه دختر مبارکت باشه 😍😍😍

ژوووون چ چشایی

ماشالا ماشالا بش بگید😁
خوشکله عزیزم
چقدر دلم خواست چهره کاملتو ببینم😅

نه خوب

سوال های مرتبط

مامان مارال خانوم مامان مارال خانوم ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی