خانم ها من دکتر بهم آسپرین نداده چرا آخه

۴ پاسخ

عزیزم طبق آزمایشات میدن به هرکسی بدون دلیل نمیدن مثلا من طبق آزمایش ان اتی گفت برا خون رسانی بهتر به جنین باید بخورم

من مقدار خون تو بدنم خیلی زیاد شده یعنی دلیلش همینه ک بهم نداده

عزیزم به همه نمیدن هر کسی طبق مشکلی که داره اسپرین مصرف میکنه

برا چی بده ؟؟
ب منم نداده

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری