۲ پاسخ

منم یه هفته اس همش اینجوری میشم امروز به دکتر گفتم گفت طبیعیه اگه خیلی زیاد شد و با شیاف استراحت خوب نشد اونوقت باید بری بیمارستان ان اس تی بدی ولی در کل طبیعیه

هرچی هفته می‌ره بالا دردهای عجیب دارم فکر خیال داغونم

سوال های مرتبط

مامان رامان💙 مامان رامان💙 ۲ ماهگی