دوستان ساندویچ تند خوردم ضرر نداره 😂

۶ پاسخ

منم دیشب سمبوسه بندری درست کردم با سس فلفل تند خوردم خیلی مزه داد 👌😋 ما بندری ها اصلا نمیتونیم تندی نخوریم🥴

تندی بد نیست در حد تعادل که‌ گوارشت به هم نریزه ،من تازه کشف کردم تندی برای دیابتی که گرفتم خوبه

ن ضرر نداره ولی لامصب بچه بی مو در میاد😂😂😂

نه بابا نوش جونت

ضرر هم داشته باشه دیگ‌خوردی
الان میخای چیکار کنی😵‍💫🫠

میگن نخورید حالا یکی دوبار اشکال نداره .

سوال های مرتبط

مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی