منم دیشب سمبوسه بندری درست کردم با سس فلفل تند خوردم خیلی مزه داد 👌😋 ما بندری ها اصلا نمیتونیم تندی نخوریم🥴
تندی بد نیست در حد تعادل که گوارشت به هم نریزه ،من تازه کشف کردم تندی برای دیابتی که گرفتم خوبه
ن ضرر نداره ولی لامصب بچه بی مو در میاد😂😂😂
نه بابا نوش جونت
ضرر هم داشته باشه دیگخوردی
الان میخای چیکار کنی😵💫🫠
میگن نخورید حالا یکی دوبار اشکال نداره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.