کاپوچینو خوردم ضرر نداره؟

۶ پاسخ

دیگه خوردی عزیزم نوش جونت🤭
منم بعضی مواقع خیلی دلم میخواد ولی تحمل میکنم که نخورم😂

دیگ خوردی دیگ عشقم نوش جونت

نه عزیزم
خاله من ویار وحشتناک داشت ک فقط با نسکافه و کاپوچینو کنترلش میکرد یک سره هم میخورد
الانم بچه ش ۱۱ ماهه س الحمدالله
حالا من نمیگم شمام زیاد بخوری ولی در حد هفته ای یکی دوبار مشکلی ایجاد نمیکنه
فقط کاکائو و کافئین بچه رو شلوغکار میکنه🙃😁

دیگه نخور ؛ دکتر من گفت کافئین نخور

من روزی یه دونه نسکافه بدون شکر میخورم😕ایشالا ک ضرر نداره

من همش دارم میخورم مگه ضرری داره🙁

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد