مامانا شیرخشک یه قوطی کافیه ببریم بیمارستان؟

۵ پاسخ

بیمارستان اصلانمیذارن ک شیرخشک بدی میگن ب زورهم شده بایدسینه ی خودتوبگیره

گلم مگه بچه یه روزه چقدر شیر میخوره یکی رو تا یک ماه داره

من بردم بهش دادم ... اصلا نم از سینه هام نمیومد اینقدرم حالم بد بود نمیتونستم تلاش زیادی کنم . قشنگ با قطره چکون همراهیم بهش میداد . سر بچه قبلیم نبردم اینقدر گریه میکرد که نگو از گشنگی بچم

صبر کن ببین دکترت اونموقع چه شیرخشکی تجویز میکنه

اره

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣 مامان پسرم🐣 ۳ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی