خانما انتی دادم امروز میشه بگید نرماله یا ن؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

همه چی خوبه
جفتت هم خلفی حرکاتشو زود متوجه میشی

خوبه به سلامتی عزیزم چنسیت رو حدس زد یانه

آره عزیزم نرماله
طول سرویکست خوبه
عدد ان‌تی هم خوبه😊

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری