۸ پاسخ

شیر خشک نان انگار دوغ گاز دار میدی به بچه عه بس بد مزه و ترشه

اپتامیل

نان بهتره

نان هم سنگین هم بدمزه اس دکتر به من گفت اپتامیل بده دخترم فقط آپتامیل رو میخورد بقیه شیر ها رو پس میزد

سعی کنید دو سه ماه اول شیر خودتون بدین بعدش شیر خشک بدین

شیر مادر دربرابر بیماری بدن نوزاد مقاوم میکنه ک شیر خشک نداره

من اپتامیل گرفتم پسرم باهاش مشکل نداره تصلا

نان چون سنگین یه اکثر نوزادا نمیوفته

سوال های مرتبط