۳ پاسخ

شربت اهورانی نی
عالی بود

سلام من دکتر دخترم بهش شربت و یه مام مانند داده اسمش میرابل به دور نافش میزنم خیلی خوبه آرومش میکنه هیچ عوارضی هم نداره هر نیم ساعت هم میشه زد
اسم شربت هم سگا نوز

تصویر

روغن مالشی میرابل ازداروخونه بگیر و شربت بی بی کولیک
تنهاداروهایی که به بچم ساخت معجزش دیدم خیلی خوبن خیلیااا

سوال های مرتبط