جای ما بودی چی سه ماهشهو تموم کرده تازه ۶ کیلو هم نیست منم غصه میخورم
خداشاهده اخرش ما مامانا از دست نظرات و حرفای دیگران سر به بیابون میذاریم
دکتر. پسر من میگه وزنش عالیه بقیه میگن بچت لاغره 😐😐بذار بقیه برا خودشون حرف بزنن
والا ماشاالله عالیه پسر من 6کیلو 750 با قد 61 هستش الان خود بهداشت دکتر میگن وزنش کمه
عالیه عزیزم
عزيزم عاليه ميگن ٤ ماهگي بايد دو برابر وزن تولد باشه كه ميشه ديگه
عااالیه
بابا عاليه ب حرف بقيه اهميت نده قدش ك بلنده وزن خودش نشون نميده وگرنه وزنش عاليه دختر من ٤ماهگي ٦٨٠٠بود
عزیزم مهم وزن که بالا بره بعضی ها پف الکی دارم ولی وزن ندارن
چون قدش بلنده وزنش به چشم نمیاد.
قد پسر منم ۶۴عه
خوبه برای من ۴ماهگی ۶۹۰۰قدش ۶۵بود وزن تولدش ۳۵۵۰بود
ماهی یک کیلو باید اضافه کنه بنظرم رشدش نرماله
امروز دخترم وزن دوماهگیش ۵ بود زمان تولد ۳۱۵۰ مسئول بهداشت گفت عالیه
قدش هم ۶۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.