۸ پاسخ

استراحت کنی بهتر میشی

يدونه امپول پرژسترون بزن
اخه اين چه كاريه مگه چقد واجب بوده كه با دو قلو بشيني دلمه بچيني

عزیزم سعی کن این جور کارهارو که زمان بره ما بین به خودت استراحت بده مجبور که نیستی مثل قبل کارتموم کنی بعد پاشی دلمه پیچیدن هم که راحت میتونی بینش استراحت کنی من حتی. تو ظرف شستن هم تو چند مرحله تموم میکنم بینش میام دراز میکشم

منم از دیروز همینجوری ام امروز رفتم سونو گفت بریج شده برا همون فشار روی پایین زیاده و تا وقتی دوباره نچرخه درد هست

چون دوقلو داری بیشتر از بقیه اذیتی
این درد کشاله ران و واژنم بخاطر کشیدگی رباطاس اگ ژمان استراحت درد نداری نگران نباش اینا طبیعیه

اشکال نداره به پهو چپ دراز بکش اصلا بلند نشو اگه دیدی تا فردا تا آروم نشدی برو دکتر وگرنه چیز خاصی نیست به خاطر نشسته طولانیه

عزیزم بحاطر نشستن زیاده منم وقتایی که مهمون داریم زیاد میشینم اینجوری میشم

اون بخاطر نشستن طولانی مدت نگران نباش فقط استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری