خانما برا ترک شکم چی استفاده کردین جواب داد میشه راهنمایی کنید

۴ پاسخ

من با روغن زیتون
میگن روغن زیتون بهتره چیزی که معمولا دکترا میگن منم یکی دو باره زدم ولی خب داره ترک میخوره شکمم هرکار کنی میخوره

کره بدن
فعلا که اصلا ترک نخوردم

باید از اول چرب کنی من با روغن بچه چرب میکنم
حداقل خیلییی کمتر ترک میخوره👍🏻

هیچی اصلا جواب نداد

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا🤰💕 مامان لنا🤰💕 ۴ ماهگی