من با روغن زیتون
میگن روغن زیتون بهتره چیزی که معمولا دکترا میگن منم یکی دو باره زدم ولی خب داره ترک میخوره شکمم هرکار کنی میخوره
کره بدن
فعلا که اصلا ترک نخوردم
باید از اول چرب کنی من با روغن بچه چرب میکنم
حداقل خیلییی کمتر ترک میخوره👍🏻
هیچی اصلا جواب نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.