اصلا به این چیزا اعتقادی ندارم، هر وقت که وقتشه به سلامتی دنیا بیاد، خیلی از آدمای موفق دنیا متولد خردادن، اینکه نشد دلیل، تو کشور ما اینطوری جا افتاده، اصلا به این چیزا اهمیت نده
توی خرداد باشه بزرگ بشه فصل امتحاناتش میوفته طفلی بچه نمیتونه لذت ببره از تولدش
مگه چ فرقی داره؟🤣🤣🤣
چه فرقی داره حالا؟ همه روزهای خدا مثل همدیگه است.
من راضی ام خردادی بشه ولی به اوایل تیر که تعطیل رسمیه نخوره
همه جای شهر تعطیله
تیر بهتره
اول تیر شروع تابستون🥰
بع عنوان یه تیر ماهی میگم تیر😌😌
من دوسدارم بیفته تو خرداد با باباش خردادی بشن 🥹😂
هر چی بیشتر تو شکم شما بمونه رشد و تکاملش بهتره
من ترجیح میدم تیر باشه
من خودم دوست ندارم بچه ام خردادی بشه.باز تیرماهی ها بهترن ولی ببین برای سلامتی بچه کدوم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.