۵ پاسخ

بله این ماه کم شدم
ی ماه کم میشم، ی ماه زیاد، متفاوته هر ماه

من كه كلا در حد لك بينى هستم هميشه
اين ماه هم ١٤ روز لك بينى دارم تموم نميشه🤦‍♀️🤦‍♀️

آره برامنم کم شده این ماه

برا من بیشتر شده

وای نه من خیلی زیادههههه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری