سلام کسی ازازمایش من سردرمیاره!قندم خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

همه چی اوکیه ولی کم کاری شدید ترویید داری باید قرص مصرف کنی

قندت اره تیروییدت پر کاره؟

اینم دومیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۵ ماهگی
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی