مامانای عزیز یکم از چالش های هفت ماهگی بهم می‌گیرد ک چ اتفاقی می آفته 😉😊

۶ پاسخ

برا من شروع دردام بود، ماه شیش یکم سنگین بودم هفت ک شروع شد بدتر شدم درحدی که اصلا نمیتونم سرپا وایسم یا بیشتر از چند دقیقه راه برم . تا بلند میشم شکمم سفت میشه، البته من جفتم هم پایینه و قدامیه نمیدونم اینم تاثیر داره یا ن

تنها چالش اینه دوسال می‌کشه بگذره 😂

ماه هفت برای من خیلی خوب بود..اماماه هشت که واردشدم هرروزیه دردعجیب..خواب های آشفته

هفت ماهگی خیلی خوبه هم زود میگذره هم سختی نداره‌. امان از ماه هشت هم دیر میگذره هم همه جات هر دیقه درد میکنه. ماه نهم هم که به همه اونا تنگی نفس اضافه میشه

سالهاست تو ۸ماه هستم ۷زود گذشت

من که برام راحت بود خدا رو شکر. فقط یذره سنگین تر میشی برای نشستن و بلند شدن. لگدهای بچه هم کم کم قوی تر میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری