من ماه ۸ زیر شکمم خیلی درد میگیره یکم راه برم خسته میشم شکممو باید با دستم بگیرم. سرپا بمونم پاهام ورم میکنه.اشتهام زیاد شده .چون از اول بارداری هیچی اضافه نکردم همون وزن قبل بارداریمو دارم این ماه احساس میکنم اضافه کنم
۸ ماهگی خوب بود . ۶و۷ اصلا رد نمیشدن همش تو ماه ۶ و ۷ بودم
بنظرم از کسی این سوالو نپرسین چون ادم فقط میترسه الکی و فکر میکنه قراره با چی مواجه بشه !
خستگی، درد بدن، ضعف، هر علامتی اگه داشتی اصلا اونقدر ترسناک و غیرقابل تحمل نیست
ممکنه اصلا هیچکدوم اینا هم نداشته باشی و سرحال سرحال باشی
ممکنه هم بیشتر از بقیه خستگی رو تجربه کنی
ولی هرچی هست کاملا قابل تحمله
سخت ترین ماه و متاسفانه من در این ماه کرونا گرفتم😑😑😑😑
خیلی سخته ورمت بیشتر میشه و استرست بیشتر
ب شدت سخت حالا نمیخام بترسونمتا
ولی وقتی ت گهواره میگفتن ماه درد ماه پر استرس افسردگی اینا باور نمیکردم میگفتم چیه ولی الان خیلی بدن درد خستگی دارم ایشالا ک شما اینطور نیاشی🤷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.