۵ پاسخ

دیگه خوردی
عوضش بچت دیگه سفت شد

منم متاسفانه هم فست فود میخورم
هم نوشابه البته در حد کم هفته ای یه بار
پسرم کولیک داشت
رفلاکسم داره یه مقدار
ولی خب حس میکردم چه بخورم چه نخورم روش فرق خاصی نداره
البته موقع کولیکش بیشتر رعایت میکردم

چون برا کولیک و رفلاکس بچه خیلی بده

کولیک و رفلاکسو تشدید میکنن
من پسرم کولیک و رفلاکسم نداره ولی اگه بخورم اذیت میشه

برای نفخ و دلدرد بچه و ارزش غذایی پایینش
خوشبحالت بچه دلدرد نمیشده میخوردی عزیزم من یکم بخورم بچم تا صبح جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان پاییز مامان پاییز ۱۲ ماهگی