۴ پاسخ

پدی لاکت بدش

ماساژ شکم
کیسه اب گرم
پا دوچرخه
صبور باش تا ۱۵ روزش بشه دکتر دارو بده بهت
شربت گریپ واتر هر ۸ ساعت

بچه من الان ۲۱ روزشه از ده روزگی شروع شده هنوز داره 😐
تنها کاری که میکنم بعد نهار و شام عرق زنیان میخورم و چیزای نفاخ نمی‌خورم ، تو چایی و دمنوش های که برای شیر افزایی میخورم نبات می‌اندازم ،به خودش قطره کولیک و دایمتیکون میدم ، شکمش رو ماساژ میدم پاهاشو تو شکمش جمع میکنم تا نفخش خارج بشه ولی بازم کولیکه هست

صبر زمان تحمل

سوال های مرتبط

مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۹ ماهگی
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی