بچه ها آنومالی دارم میرم نگارآزما پیروزی خوبه؟

۵ پاسخ

نگار ازما طبقه بالاس دکتر ابراهیمی عالیه

راسی جنسیت نینیهات چی شدن ؟

من پس فردا نوبت انتی دارم دکترم خودش میکنه از بیماراش شنیدم تو انتی تشخیصش صد

نگار ازما خوبه من یه بار رفتم سونوگرافی تشخیص خوبی دادن

دکتر منم اونجارو ادرس داده بود بهم یبار
البته من نرفتم اونجا
ولی شنیدم از دکترم ک قبولش داشت

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری