۳ پاسخ

سلام عزیزم از لعاب برنج شروع کن برنج ایرانی رو خوب بزار بپزه اب روی برنج که غلیظ شده رو بده بهش یه کم نبات هم بریز داخلش یه کوچولو طعم بگیره صب بهش بده واسه روزای اول این بهترین شروعه

پسر منم چهار ماهش تازه تموم شد
رفت تو پنج ماه
شروع نکنم؟
زوده ؟

من دوروزه شروع کردم برنج ایرانی رو شستم گذاشتم خشک شد اسیاب کردم
یک قاشق ارد برنج واب میجوشونم تا حالت ماست بشه باید مدام هم بزنی ته نگیره بعدش که یکم ولرم شد ۳۰ تا شیر خشک بهش اضافه میکنم میدم دخترم بخوره

سوال های مرتبط