من همون تاریخش دردم گرفت دردم نداشتم قبلش
پیاده روی برو پله برو
ورزش وپیاده روی
وایی چقد منی تو من حال روزم همبن بود همش میگفتم چرا دردم نمیگیره همه کار کردم پله برو بیا ورزش کن انقد پیاده رویی میکردم همه کار کردم اما بازم دهانه رحمم باز نشده بود اخرشم با آمپول فشار دو روز بستری شدم انقد درد کشیدم خیلی سخت بود برام ولی میگذره بچتو بغلت بگیری همه چی یادت میره من درد نداشتم رفتم دهانه رحمم کامل بسته بود تاریخ زایمانم بود 40 هفته کامل شده بودم
حسم میگه امشب دردات شروع میشه امشب برو بیرون بگرد و لذت ببر
طبیعی؟
اگه مشکلی نبود زود نرو بیمارستان اذیت میشی
من که خیلی اذیت شدم
دوتا آمپول فشار زدن درد زیادی کشیدم
🤣😐یکم پاشو تنبل نباش برقص دمنوش بخور اسکات بزن دوش بگیر انشالله اونم میاد
پله برو بیا پیاده روی کن دردم نداشتی عیب نداره امپول فشارمیزنن دردت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.