زیاد لباس تنش نکن دما رو زیاد گرم نکن همون دمای نرمال نگه دار.هر چی گرم نگهش داری زردی بیشتر میشه
دو روز شیر خودتو کامل قطع کن فقطططط شیر خشک بده کاملااااا برطرف میشه.بهت قول میدم از ۱۴ بیاد رو ۷
حتماااااا حرفمو یادت بمونه و انجام بده
عزیزم غصه نخور شیر جوش میدی بهش خوب نیست
برو متخصص کودکان آزمایش خون و ادرارمیده مطمئن میشی
دستگاه سه چهار درجه بالا نشون میده
خودت مایعات زیاد بخور تعداد دفعات شیرو بیشتر کن هرچی ادرارو مدفوع بیشتر باشه زردیش میره
من از شیرم بود زردیش دیر تر رفت
عزیزم اگر باز دستگاه گذاشتی و باز رفت بالا حتما حتما برو پیش متخصص نوزاد
دختر منم پایین نمیومد مشکل از شیرم بود و دکتر گفت هم شیر خشک بدمش هم شیر خودم و یه قرص هم داد و شکر خدا طی حدودا یه هفته بیشتر زردیش کلا رفت
دکتر دخترم گفت زردی هفته اول خطرناکه و باید بچه رو دستگاه بزاری از هفته دوم ب بعد باید بگردی دنبال علت ک چرا پایین نمیاد و نیاز به دستگاه نیست
طب سنتی هم امتحان کردم هیییچ تاثیری نداشت
شیر خودتونو میخوره ؟ اگه اره کلپوره دم کنید بخورید تا شیرتون صاف شه و در کنارش شیر خشک یه مدت بدین بهش
خوب میشه
نگران نباش دختر خداروشکر کن که برای این درد درمان هم هست.. نهایت ۴۸ ساعت تو دستگاه اونم تو خونه ست بعدم کم کم پایین میاد.
خودت بید کاسنی و شاهتره قاطی کن به نسبت مساوی بخور ترنجبین هم از عطاری بگیر بریز تو اب صاف کن بخور .اگه میتونی به بچه هم یکی دو تا قطره ترنجبین بده .اگه میتونی ببر بیمارستان طب سنتی یا دکتر طبیعیه سنتی پشت گوشش رو ی خراش کوچیک میدن دو تا قطره خون میاد زردیش میاد پایین خواهرم برا بچه اش این کارو کرد دیگه نزاشتن تو دستگاه اومد پایین منم اگه بچم زردی داشته باشه میخام همین کارو کنم
خب بهش تند تند شیر بده خودت سردی بخور بدنشو با کاسنی بمال خودتم بخور
عزیزم منم پسرم 14/5 بود تا چند روز پیش بردم دکتر اطفال قطره داد زردیش داره دفع میشه تو دستگاه هم تو خونه گذاشتم ولی زیاد نمیمونه
به نظرم بستری نکن بچه اذیت میشه ببر دکتر ببین اون چی میگه
از پسرم ۱۳ونبم بوو دوشب توخونه تو دستگاه گذاشم اوکی شد گریه نداره ک دختر چیزب نیس ک کنترل نشه،مدام بهش شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.