۹ پاسخ

دیگه بسه نخور

فولیک اسید دیگه کافیه جاش باید قرص آهن بخورین مثل ففول

من آیروویت برام نوشته هم فولیک اسید داره هم آهن

من قطع نکرد برام فولیک اسید و گفت تا اخر باید بخوری

فولیک اسید تا سه ماهه اول،دیگه نگیر به جاش قرص آهن و مولتی ویتامین و کلسیم و ویتامین دی هم ک هر روز باید بخوری،الان دیگه به فولیک اسید نیازی نداری

تا پایان ۱۵ هفته خوردم بعدش اهن جایگزین کرد برام

من تا الان میخورم

من درست از ۱۸ هفتگی نخورم دیگ

تا شانزده هفته کافیع

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد