۱۰ پاسخ

اخه عزیزم خیلی زوده باید از دوسال به بعد آموزش بذی منم با خودم میبرم دستشویی ولی بلد نیس جیش کنه فقط میشینه جلوم نگاه میکنه

وااای این ظلمو نکن بهش تووخدا خیلی زوده خودتم اذیت میشی

ازالان فقط باعث اظطراب تو بچع میشی هم خودتو اذیت میکنی هم بچه رو هم خونه زندگی رونجس میکنی.
بعداز دوسال اونم بسته به شرایط و امادگی بچه خودت و اطرافیان

آماده نیست بهش استرس نده

عزیزم‌واقعا زوده

خب چون الان خیلی زودشه هنوز دوسالشم نشده

میگه پی پی ولی وقتی میبرمش میگه نیس بلند میشه میره

فعلا آماده نیس عزیزم عجله نکن

منم ازکی می‌خوام بگیرمش ولی اشتباه تا وقتی نگن پسر منم ببرمش جیش می‌کنه ولی نمیگه جیش داره بعضی وقتا می‌ره تو حموم منم نمی‌فهمم منظورشو جیش می‌کنه توشلوارش اونوقتایی هم که پوشک جیش می‌کنه زودی شلوارشو نگاه می‌کنه بچم استرس گرفته بیخیال شدم فعلا

باید چند ماه همین روند رو ادامه بدی تا یاد بگیره فقط حوصله میخواد منم هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط