هندوانه ضرر نداره دو تیکه بخورم

۱۳ پاسخ

من کارم از دو تیکه گذشته 😅😅بخور هرچی دوست داری

نه نداره

من که دیابت دارم میخورم چی کنه آدم دیگه

نه چه ضرری من همیشه میخورم

من نصف هندونه رو میخورم دو تیکه چیه بخور بره بابا

نه بابا بخور نوش جونت

نه نوش جونت

ن عزیزم بخور نوش جونت 🤭ب من میگن نخور اب بدنت ال میشه بل میشه، ولی از ماه اولم اگ گیرم میومد میخوردم حالا بیشتر میخورم میبینی هنوزم سالمم

والا من بدون هندونه نمیتونم زندگی کنم البته قبل بارداریمم همینجور بودم🤭

وای دیشب خودمو بزور نگه داشتم تا صبح دلم هندونه خواست بعد دو سه تیکه کوچیک برا رفع هوس خوردم ولی امروز ظهر نشستم یه دل سیررررر خوردم و هندونه آناناسی هم خوردم دلم خنک شد دیگه

من اصلا از هندوانه سیر نمیشم 😅
اگه قندت خوب باشه مشکلی نداره عزیزم

چرا ضرر داشته باشه!بخور

نه هزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی