آره هم خودم هم بچه عرق می کنیم
من پسرم نزدیک ۳ ماهشه هنوزم هستم
عزیزم بخاطر هورموناست.منم بعد زایمان خیس عرق میشدم از همون بعد عمل تا یک ماهگی دخترم
من که میرم زیر دوش اب انگار
اره منم همین طورم
آره هم خودم هم نینی داغ میکنیم
حتما باید کولر رو سرمون باشه موقع شیر
اره منم اونجوری میشم داغ میشه بدنم
آره منم دقیقا همینطور ام به دلیل حرارت بالای بچه اس وقتی بغل میگیریم عرق میکنیم ولی وقتی شیردهی تموم میشه میزاریمشون زمین بهتر میشیم
نه والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.