تا قبل اینک بفهمی پسره
هی نذر و نیاز کردی
علی اصغر و فلان میذارم
دیگ ک پسر شد و خرت از پل گذشت
شد سهیل🤣🤣🤣
خیلی عزیزم😍😍
بله خیلی قشنگه
من خیلیییی این اسم رو دوست دارم
اولش که پسر ندارم دومش شوهرم دوست نداره وگرنه قطعا میذاشتم
خیلی قدیمی شده الان ۲۵ تا۳۰ ساله ها این اسم دارن
خوبه ولی خیلی قدیمیه
اره قشنگه
سلیقه ای هست هرچی خودت دوست داری
ولی خب رو اسم های جدید هم فکر کن
اره هرچی دوست داشته باشی از همه قشنگ تره
اره گلم
آره🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.