۳ پاسخ

اکه قصد داری شیر خودتو بدی فعلا نگیر تو خود بیمارستان یا بعدش راهنماییت میکنن بابت مارکش

اره واقعا نان خیلی خوبه

خواستی بگیر نگرفتی هم مهم نیست چون من شیر نداشتم روز اول از خود بخش که بستری بودم بهم دادن به اندازه ای که نیازم بود

سوال های مرتبط