من کل این ۳۱ هفته یکبار کاپوچینو خوردم فقط
کلا قبلشم اهل قهوه و نسکافه اینا نبودم
بچه بیش فعال میشه مخصوصا شما که پسر داری اذیت میشی بعدا به نظرم ریسک نکن
من تو کل بارداریم روزی ی شات قهوه میخوردم دکترم منع نکرد خدارشکر بچم سالمه
من از اول تا الان نخوردم خوب نیست
من میخورم
من یه روز در میان میخورم 3 ماهه
نخور خواهر من بچت گرمی میکنه
بچرو بیش فعال میکنه من شنیدم حالا چند روز اشکال نداره ولی ادامش نده
من تا الان نخوردم ینی دلم نخواسته اصلا
دکترم گفت هفته ایی یبار البته من شیر نسکافه رو پرسیدم
نه نمیخورم
بله میخورم ولی هرروز نه
روزانه نخور ماهی دوبار یا یکبار خوبه اشکال نداره ولی هر روز بخوای بخوری برا بچه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.