دکتر گف بعد ۱۰روز خیلیم سفت نباشه
من سر پسرم اززایشگاه رفتم بخش بایه شال بلند محکم بستم شکممو
نه دکتر الان میگه ۴۰ روز بعد از زایمان حداقل ببندی حتی به من چند تا ماما گفتن ۴ ماه بعد ببند که رحم و بقیه اعضای داخل شکم برن سر جای خودشون بعد شکم بند ببند که رحم جمع تر بشه
همون روز داخل زایمان طبیعی میگن میشه ببندی تا هر وقت جمع شد رحم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.