عزیزان یعنی شما انقد ب بدنتون اهمیت نمیدید ک بعددوهفته زایمان دوسدارید رابطه برقرار کنید..حالا گیرم ک بخیه هاتون خوب شده واقعا بدنتون نیاز ب استراحت داره و رحم از داخل کامل زخمه و حداقلش ۴۰روز زمان میبره ک جمع بشه وگرنه باعث عفونت میشه
بخیه جوش بخوره و اینکه خونریزی نداشته باشی چیزیه که از بیرون دیده میشه فروپاشی داخلی رحم دیده نمیشه
این طول میکشه کم کمش ۴۰روز. ب نظرم ب خودتون ظلم نکنید
نه نبایدتا 40روز داشته باشی چون از داخل بخیه هست بده
من انجام دادم آروم خداروشکر چیزی نشد فقط آروم انجام بدع
من ک تا ۶۰. روز نزدیکی نداشتم تازه اونم با ترس انجام دادم
دکتر من گفت نداشته باش تا ۴۰ روز
اگر خونریزی نداری و بخیه هات درد ندارن
برو حالشو ببر
عزیز منم سزارینم تقریباً ۲۷روز بعداز زایمان رابطه داشتم اونم آروم اما چنان دردی صبح کشیدم ک نگو صبر کن بنظرم
اره عزیزم برو کیف کن
نخیر جانم
رحمت نیاز ب استراحت و ترمیم داره
شما نیاز همسر جان را برطرف میکنی اما هزارتا بیماری برا رحمت میاری
بعضیا میگن ما داشتیم هیچ مشکلی هم ایجاد نشد من میگم شاید شانس با اونا یار بود یااینکه جسم با جسم یکی نیست بعضیا چیزشون نمیشه
نه عزیزم هنوز خیلی زوده،فرقی هم نمیکنه نوع زایمان چی بوده، حداقل ۳۵روز صبرکنید،رحم اصلا اماده نیست احتمال خونریزی یا عفونت دارید
سزارین بودی یا طبیعی
بنظرم آدم نباید تا ۴۰ روزگی داشته باشه
چون بدن خوب خودشو جمع کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.