طبیعیه همینجور بی حس میمونه
من بالای زخمم دردداره سوزن سوزن میشه دست میزنم بیشتردردمیکنه نمیدونم تاکی اینجوره
منم بی حسم
هرجای از بدن برش یا زخم بشه و بخیه بخوره اطرافش بی حس میمونه دیگ چون عصبش از بین میره اون قسمت
بی حس میمونه چون عصب اون قسمتو از بین بردن
تا اخر عمر بی حس میمونه
من ۱۱ ساله سزارین شدم هنوز ک هنوزه جای بخیه هام بی حسه
زن داداشم بعد ۹ سال هنو بی حسه
اینجور میمونه عزیزم
من که ۵ سال گذشت تاالانم بیحسه
همه اینجورین طبیعیه
تا چن سال بیحسیو داره
منم همینم
منم همینم هنوز بیحسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.