خانوما فرنی چجوری درست میکین؟با چه شیری ؟

۵ پاسخ

شیرماجان براش میریزم

من شیر گاو یکم با آب قاطی میکنم

من شیر نمیزنم
ارد برنج و آب
خیلی هم استقبال نمیکنه، خود برنج و بهتر میخوره

من شیر نمیریزم به جاش عصاره بادوم میریزم

شیر خشک یا شیر مادر اولش ک با اب

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی