۸ پاسخ

اره تا دلت بخواد، سر این افسردگی هم گرفتم که نکنه تنها بشم همه مسعولیت ها بیافته گردن خودم

دقیقن منم میگم ینی میتونم . بارداری تموم میشه

عزیزم سونو انومالی پیش کی رفتی؟؟ازش راضی بودی سرسری نگاه نمیکرد دقت میکرد یا نه؟؟

منم مدام این سوال میاد. به ذهنم مادر خوبی میشم درست تربیت کنم وظیفم درست انجام بدم مسولیت سنگینی خصوصا ک امادگی بارداری هم نداشتم

من یه پسر ۸ ساله دارم همه کاراشو خودم تنهایی میکردم مطمئنم میتونم از پس دومی هم بربیام ولی خب به نظرم استرس حس جدا نشدنی از مادره همیشه با آدم هست

من یه بار تجربه ش کردم یه دختر 4سالو نیمه دارم
ولی اینکه دوباره یکی دیگه رو که انقد کوچولوعه بخوام بزرگ کنم استرس میگیرم وقتایی که بهش فکر میکنم

من یه دختر ۴ ساله دارم
هنوز هم وقتی بهش فکر میکنم باورم نمیشه😅

اره دقیقا من خیلی بهش فکر میکنم و نگران آینده میشم ، باورم نمیشه گاهی ،امیدوارم بتونم از پیش بربیام خوب

سوال های مرتبط

مامان محمد یا فاطمه مامان محمد یا فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری