دختر منم بعضی وقتها اینجوریه وقتی شیر زیاد میاد و وقتی که سیره
اگه شیشه میدی اره شک نکن از شیشه اس
پسر منم شیرمو میدوشیدم توی شیشه ک بزارم فریزر شوهرم میداد میگفت بزار خانوم بخوره بچه هم میخورد بعدش زیر سینه میذاشتم جیغ و گریه اصلا قشنگ نمیخورد تا اینکه دیه اصلا نمیگرفت ب شدت ترسیده بودم ک سینه رو ول کرده یه روز کامل شیشه ندادم گریه کرد جیغ زد تا از گشنگی شدید سینه رو گرفت دیگه در هیچ صورتی شیشه ندادم بهش بیرونم میرم سینه خودمو میدم جای مامانمم بزارمش با سرنگ بهش شیرخودمومیدن
و وقتی که اروغ داره
دختر من زمانی ک دلدرد داشت اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.