عزیزم قطره روزی چندبار بریز داخل بینیش و تمیز کن.
قنداقش کن
بذار روی شونتو راه ببر
وسط شیر اگر شیر خشک میخوره ازش بگیر آروغ بگیر بعد ادامه بده
شیبدار شیر بده
شیبدار بخوابون
داروهاشو منظم بده بعد یه مدت دارو بدی اوکی میشه.
شیر خشک ای ار رو میتونی با معمولی ترکیب کنی بدی اینجوری رفلاکسش کمتر میشه.
من بیشتر وقتا روی شونم بود اینجوری آروم تر بود الان به مرور کمتر شده
سرما خورده تو بینیش قطره نمیریزی؟
منم همین وضعیتم الان بهش دارو میدم هر روز صبح و شیر ۳۰ تا ۳۰ تا میدم و عاروق میگیرم یعنی ۳۰ تا که خورد عاروق میگیرم ۳۰ تا دیکه میدم و خیلی تو شیب بهش شیر میدم خیلی بهتر شده
دقیقا مثل پسر من وزن هم نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.